»V preteklih dneh smo bili lahko ponosni na Slovenijo. Guardian je objavil podatek, da smo glede na revščino otrok v samem repu držav v Evropi. Še vedno 41 tisoč otrok živi pod pragom tveganja revščine, še vedno možnosti vseh niso enake, naše delo še ni končano.«
»V 20 letih še nismo imeli politike, ki bi imela modrost in pogum, da bi poskrbela, da bodo vsi šoloobvezni otroci dobili brezplačna učna gradiva. Upam, da se bo to zgodilo zdaj.«
»Šola je tista, ki posameznika vpelje v skupnost. Nekaj tako elementarnega pa ne more biti plačljivo. Brezplačna šola je temelj socialne države, ta pa je najboljše zagotovilo proti pohodu avtoritarizma, ki ga gledamo po svetu.«
»Zaradi gospodarske rasti in velikega povpraševanja po delovni sili so prišli priseljenci s Kosova in z njimi tudi njihovi otroci. Želel sem informirati slovensko javnost o tem, kako živijo in se šolajo, in opolnomočiti skupnost priseljencev s Kosova, ki je precej izolirana in odrinjena na rob.«
»Torej naša šola, če mi dovolite to morda rahlo nesramnost ali provokativnost, je narejena dekliško. Pričakujemo, da se bodo fantje usedli, tako kot kaka marljiva deklica – upam, da ne zvenim preveč stereotipno, pa vendarle gre za model, ne gre za realno stanje – damo jim besedilo, oni morajo neke naloge, ki jih ne zanimajo, reševati in seveda, če so morda dekleta nekoliko bolj ubogljiva, fantje pa v tem ne vidijo izziva, se tu lahko pojavijo razlogi za razliko. Kaj bi torej lahko naredili? Lahko bi dali zanimive vsebine, ki so bolj fantovske, ki nagovarjajo tudi njih, ki se jih da meriti na podlagi raziskave t. i. bralnih interesov, recimo knjige o športu, o dogodivščinah, o napetih zgodbah in podobno in seveda jim je treba dati tudi bralne izzive, kjer se fantje lahko dokažejo pred vrstnicami in vrstniki, da nekaj zmorejo rešiti.«
»V Sloveniji smo priča stagniranju šolskega sistema, nepripravljenosti na grožnje in nesreče, zastarelim načinom izobraževanja ter prelaganju odgovornosti z ene strani na drugo.«
»Najprej z lastnim zgledom - tudi tako, da njihove trenutke, ki štejejo, trenutke odraščanja, šolske uspehe, fotografije delimo previdno, vedno ob razmisleku, kaj objava lahko pomeni za otrokovo prihodnost, samozavest in samopodobo.«